نوشته شده توسط : پدرام

انواع موتور درب اتوماتیک کرکره ای

كركره در گذشته براي محافظت ار درب مغازه ها استفاده مي شد اما امروزه با ورود انواع موتورهاي الكترومكانيكي و تيغه هاي آلومينيومي مختلف از اين سيستم نه تنها براي حفاظت از ورودي مغازه ها و فروشگاها بلكه براي درب ورودي پاركينگ هاي منازل نيز استفاده مي شود.

موتورهاي كركره به سه نوع موتورهاي كركره سانترال (Central) , موتورهاي كركره توبولار (Tubular) , و موتورهاي كركره سايد (Side) تقسيم مي شوند.

 

 1- موتورهاي سانترال : موتورهاي Central يا موتورهاي مركزي كه در با فارسي با كمي تغيير سانترال ناميده مي شوند موتورهايي هستند كه شفت كركره از مركز موتور مي گذرد.اگر كركره مغازه شما از نوع كاسه فنر مي باشد و شما علاقه اي به تعويض تيغه كركره خود نداريد مي توانيد از اين موتور براي برقي كردن كركره مغازه استفاده كنيد. اين يكي از مزاياي اين نوع موتور مي باشد, اما از ايراد هاي آن اين است كه تنظيم و ست كردن آن نياز به دقت زياد دارد و قسمت تاج موتور اگر موتور با كيفيتي نباشد زود خورده شده و نياز به تعويض دارد.

فروش و نصب موتور سانترال کرکره برقی با قیمت مناسب

 

                       

 2- موتورهاي توبولار: موتورهاي توبولار Tubular  موتور هاي لوله اي هستند , اين نوع موتورها در داخل شفت قرار ميگيرند و شفت را مي چرخانند.حركت اين نوع موتورها نسبت به موتورهاي سانترال حركتي نرمتر و كم صداتر مي باشد, نياز به رسيدگي كمتري دارند و داراي عمر طولاني تري مي باشند اما از اين نوع موتورها براي كركره هاي قديمي و كاسه فنر دار نمي توان استفاده كرد.

                            

قیمت موتور توبولار کرکره ای پارکینگ

 

 

 3- موتورهاي سايد: موتورهاي سايد  Side يا موتورهاي كناري نوعي از موتور هاي كركره مي باشند كه كنار شفت قرار مي گيرند و از لحاظ ظاهر به موتورهاي توبولار شبيه مي باشند ولي از نوعي سيستم گيربكسي (چرخ و زنجير) براي انتقال نيرو بهره مي برند كه اين موضوع سبب مي شود بتوانند وزن بالاتري را نسبت به دو نوع موتور ديگر بالا بكشند , به همين دليل مصرف صنعتي بيشتري دارد و معمولا براي درب هاي سوله ها و يا مكان هايي كه تردد بيشتري دارند استفاده مي شوند. و به اين دليل كه پك اين نوع موتور معمولا كامل بوده و داراي برد و ريموت , صفحه پليت , اندكپ و سر موتور مي باشند معمولا از دو نوع موتور ديگر مقرون به صرفه تر هستند.

 

 

 

فروش موتور ساید کرکره پارکینگ


:: برچسب‌ها: انواع موتور درب اتوماتیک کرکره ای ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پدرام

درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک کرکره ای  رول آپ

درب اتوماتیک کرکره ای ( رول آپ ) - Rollup Automatic Door
 
 

درب های اتوماتیک کرکره ای ( رول آپ )

درب های اتوماتیک کرکره ای هم به صرفه و اقتصادی هم بسیار مستحکم هستند که این خصوصیات آن ها را یکی از پرطرفدار ترین انواع درب های صنعتی در بازار امروزه ساخته است. هر نوع از درب های اتوماتیک کرکره ای به طور منحصر به فردی سازمان دهی شده تا به خوبی با احتیاجات مشتری وفق داده شوند و می توانند به صورت دستی یا اتوماتیک عمل کنند.

درب های اتوماتیک کرکره ای می توانند به طور چشم گیری از اتلاف انرژی جلوگیری کنند. در حالیکه تکنولوژی مدرن یک ساختار چند لایه ای از شیشه و فریم های پنجره ای و روند هزینه بر آب بندی کردن اتصالات و درزها را به وجود آورده که گران نیز می باشند. در مواقعی که نیاز به عایق سازی بیشتری جهت ذخیره سازی انرژی می باشد. نصب یک درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل درب شیشه ای یا پنجره شیشه ای می تواند به اندازه 40% یا بیشتر از میزان اتلاف انرژی یا حرارت بکاهد و بدین ترتیب نقش مهمی در صرفه جویی در انرژی دارد.

باز و بسته شدن سریع این درب ها یک ورودی و محل عبور سیال و روانی را ایجاد می کند. و هم چنین می توانند به سیستم های خروج اضطراری نیز مجهز شوند. فضای کمی را اشغال می کند و می تواند طوری نصب شود که رول جمع شده در بالای درب کرکره ای بسته به نیاز و خواست مشتری به سمت بیرون یا داخل ساختمان جمع شود. درب های اتوماتیک کرکره ای در برابر باد و باران و طوفان و برف مقاوم است و از درب و پنجره های ساختمانی در برابر شرایط آب و هوایی محافظت می کند.

این درب ها ضد سرقت می باشند و بیشترین آسایش و امنیت را برای درب و پنجره های ساختمانی فراهم می کند. یک درب کرکره ای اتوماتیک به صورت تحت الحفظی مثل یک دیوار پولادین غیر قابل نفوذ است.این محصول از ترکیب زیبایی و استحکام ساخته شده است تا ایجاد مقاومت بهینه ای در برابر طوفان و شرایط بد آب و هوایی  و شرایط بدی چون آتش سوزی و نیز ایجاد امنیت بالایی در برابر سارقان را تضمین کند.

به طور کلی می توان گقت تمام عملکرد های درب های اتوماتیک کرکره ای جهت محافظت از فضای درونی در برابر شرایط بد محیط بیرون است. این درب ها همانند مرز بین محیط داخل ساختمان شما با محیط بیرون است.

در مواقعی که امکان روئیت مد نظر نیست استفاده از این درب ها امنیت غایی را ایجاد می کنند.

هم چنین در مواردی که می خواهید جلوی ورود نور به داخل ساختمان را بگیرید یا ورود سر و صدای بیرون به درون ساختمان را تعدیل کنید محافظت و امنیت بالایی را تضمین کنید به خوبی انرژی را ذخیره کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید یک خلوت خصوصی و پوشیده را ایجاد کنید دربی مقاوم در برابر رطوبت و طوفان وشرایط آب و هوایی داشته باشید درب های کرکره ای اتوماتیک دقیقاً همان چیزی است که خواسته اید.

از ویژگی عایق صدا بودن آن می توان برای یک اتاق آرام به خصوص در  اتاق هایی که  در کنار خیابان ها و بزرگ راه ها هستند استفاده کرد بدین ترتیب که در بیرون پنجره اتاق نصب می شود تا به میزان خوبی سرو صدای بیرون را به فضای داخل اتاق را تعدیل کنند.

از درب های کرکره ای در ورودی مغازه ها و فروشگاه ها و خانه ها پاسیو، یا حیات خلوت ها، گیشه ها و دکه ها پارکینگ ها و گاراژ ها، کارخانه ها و کارگاه ها تعمیرگاه ها و مخفی گاه ها و پناه گاه ها نیز استفاده می کنند.

هزینه تعمیر و نگهداری درب های کرکره ای پایین است. بدنه درب کرکره ای از هم بند شدن تیغه های باریک مسطح ساخته شده است که این تخته ها ی باریک عموماً از جنس آلومینیوم هستند که در دامنه وسیعی از رنگ ها موجود می باشند. اگر تصادفاً بدنه درب آسیب دید می توان هر کدام از تخته های باریک سازنده بدنه درب کرکره ای را به طور جداگانه تعویض کرد.

باز و بسته شدن درب به صورت عمودی باعث می شود که هم در مواردی که فضای بیرون درب از برف و یخ در زمستان پوشیده شده است و یا در مواردی مانند وقتی که حجم زیادی از وسایل در داخل ساختمان پشت درب قرار داده شده است و به طور کلی وجود موانع جه موانع بیرونی و جه موانع درونی نتواند عملکرد درب را مختل کند و نیز موجب می شود که درب فضای کمتری را برای انجام عمل بازو  بسته شدن اشغال کند.

نحوه عملکرد درب و قفل شدن:

1.درب های اتوماتیک کرکره ای که توسط یک میله شبیه به هندل قفل می شوند.

2.درب های اتوماتیک کرکره ای زنجیر دار که توسط یک قلاب کنار ریل کرکره نصب شده است قفل می شود

3.درب اتوماتیک کرکره ای که توسط قفل های زبانه ای که در واقع شبیه به قفل های معمولی می باشد قفل می گردد.این قفل می تواند در قسمت تیغه انتهایی یا کناره های شاتر کرکره نصب شود. این نوع قفل توسط کلید باز می شود. دقیقاً شبیه به قفل منازل اشکال این قفل اتوماتیک نبودن آن هاست که ابتدا باید قفل توسط شخص آزاد شود سپس توسط سیستم اتوماتیک رول آپ  roll up کرکره به سمت بالا حرکت کند.

4.درب های کرکره ای اتوماتیک که می توانند با استفاده از قفل الکتریکی در داخل قفل گرددو نیازی به قفل و کلید به روش سنتی ندارد. در حین قطع برق هم می تواند به صورت دستی عمل کند. درب های کرکره ای اتوماتیک از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است. کلید ها می توانند با استفاده از ریموت کنترل وایرلس عمل کنند



:: برچسب‌ها: درب اتوماتیک کرکره ای ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پدرام

درب سکشنال

 


شماره های تماس :
 
درب هاي اتوماتيك پاركينگي
 درب هاي پاركينگي به سه دسته اصلي تقسيم مي شوند : 1- درب هاي زير سقفي (سكشنال)  2- درب هاي دو لنگه  3- درب هاي ريلي يا كشويي

 سيستم هاي كه براي باز و بسته كردن اين سه نوع درب استفاده مي شوند هم تقسيم مي شوند به سيستم هاي سكشنال , جك هاي درب هاي دو لنگه و جك هاي درب هاي ريلي.

 سيستم هاي سكشنال خود به دو نوع تقسيم مي شوند:

 1- سيستم هايي كه شبيه تيغه هاي كركره هستند ولي عرض تيغه ها بزرگتر مي باشد و برخلاف كركره تيغه ها رول نمي شوند , بلكه توسط يك سيستم كشنده به زير سقف هدايت مي شوند.

 

 2- سيستم هايي كه درب يكپارچه بوده و از وسط دوران كرده و به زير سقف كشيده مي شوند

 

 قیمت درب یکپارچه سکشنال


:: برچسب‌ها: درب سکشنال ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پدرام

کرکره هوشمند موتور ساید

کرکره هوشمند موتور ساید

کرکره هوشمند موتور ساید

موتورساید

 

موتور ساید موتوری می باشد که از آن برای کرکره های اتوماتیک، درب های سنگین و در مراکز و مکان های صنعتی و پارکینگهای مجتمع مسکونی که تعداد تردد آنها زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد.

چون در سیستم کرکره با موتورهای ساید از فنر و کاسه فنر استفاده نمی شود، خرابی های ناشی از آنها از نظر شکستگی فنر و کاسه فنر نیز در این سیستم وجود نداشته و کارکرد با این سیستم لذت بخش خواهد بود.

وجود سیستم دستی به صورت جرثقیل زنجیری در هنگام قطع برق برای بالا بردن کرکره و سیستم خلاص کن درهنگام قطع برق برای پائین آوردن کرکره از مزایای دیگر این سیستم است

 

این موتورها همانطور که از نامشان برمی آید درکنار مجموعه نصب می شوند .

در مراکز و مکانهای صنعتی و پارکینگ های مجتمع مسکونی که تعداد تردد آنها زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد .

 

از مزایای این سیستم می توان به انبالانس ( UNBALANCE ) بودن آن اشاره کرد که طول عمر بیشتر و کارکرد بدون دردسری نسبت به سیستم های بالانس ( Balance ) ( موتورهای MC و مرکزی ) خواهد داشت و چون در آن از فنر و کاسه فنر استفاده نی شود، خرابی های ناشی از آنها از نظر شکستگی فنر و کاسه فنر نیز در این سیستم وجود نداشته و کارکرد با این سیستم لذت بخش خواهد بود .

 

وجود سیستم دستی به صورت جرثقیل زنجیری در هنگام قطع برق برای بالا بردن کرکره و سیستم خلاص کن در هنگام قطع برق برای پائین آوردن کرکره از مزایای دیگر این سیستم نسبت به خلاص کن سیمی در سیستم های بالانس می باشد، زیرا در سیستم های آنبالانس در هنگام استفاده از سیستم دستی هیچگونه نیروی غیرقابل کنترل نظیر نیروی فنر رو به بالا وجود ندارد و با خلاص کردن، هیچ آسیبی به سیستم وارد نمی شود، در صورتی که در سیستم های بالانس با خلاص کردن موتور، درب تحت تاثیر نیروی فنر، روبه به بالا حرکت می نماید و حتی با وجود Stopper، این نیرو می تواند باعث آسیب رساندن به مکانیزم موتور و درب شود ، موتور ساید در انواع قدرت های ۱۰۰ کیلویی و ۳۰۰ کیلویی و ۵۰۰ کیلویی و ۶۰۰ کیلویی می باشد و لازم بذکر است در سنگین ترین تیغه ها کرکره متری حدود ۸ تا ۱۰ کیلو گرم می باشد که ابعاد ۱۰ متر مربع به با لا می توان استفاده کرد این موتور ها قابلیت اتصال به تمامی سیستمهای محدودیت تردد به مانند کارتخوان چشمی و سنسورهای مادون قرمز و برنامه مدیریت ساختمان اتصال می یابد و لازم بذکر است که برخی از این اپراتور ها دارای باطری در زمان اضطراری می باشد که قابلیت عملکردی در حدود ۱۰ تا ۱۵ بار را با باطری داخلی خود را دارا می باشد. تفاوت بین این اپراتور با اپراتور توبلار قدرت زیاد و حجم زیاد فیزیکی آن می باشد که یکی از بهترین گزینه و مرقوم بصرفه ترین گزینه جهت پارکینگ می باشد



:: برچسب‌ها: کرکره هوشمند موتور ساید ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پدرام

مقایسه کرکره و سکشنال

 
 

درب اتوماتیک پارکینگی بازویی

چرا درب اتوماتیک ؟
سیستم های درب اتوماتیک جهت رفاه بیشتر و همچنین با اهدافي همچون كنترل تردد افراد و مسائل حفاظتی و امنیتی در مکانهای مختلف بر روی انواع گوناگون درب ها مانند درب گاراژ ،  درب حیاط ، درب ورودی ساختمان و راحتی برای افراد معلول نصب و مورد استفاده قرار می گیرد . بعد از نصب سیستم درب اتوماتیک می توان تنها با فشار دادن شستی روی یک ریموت کنترل از فاصله مناسب درب را باز و بسته کرد

درب اتوماتیک  پارکینگی بازویی - جکی - دو لنگه

 
 

انواع درب اتوماتیک از نظر کارکرد

انواع درب اتوماتیک از نظر کارکرد

درب اتوماتیک الکترومکانیک که بوسیله چرخ دنده و گیربکس کار می کنند

درب اتوماتیک هیدرولیکی که به وسیله فشار مایعات و فشار روغن کار می کنند

درب اتوماتیک پنوماتیکی که به وسیله فشار گاز یا فشار باد کار میکنند

انواع مدل های درب پارکینگ و دربهای اتوماتیک منازل چیست

 درب اتوماتیک کشویی

 درب اتوماتیک دولنگه

 درب اتوماتیک زیر سطحی

 درب اتوماتیک زیرسقفی یا سکشنال

 درب اتوماتیک یا دربهای اتوماتیک رولاپ

 

.

منتشرشده در درب اتوماتیک
 

مقایسه درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی با کرکره ای

مقایسه درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی با کرکره ای
درب سکشنال در انتهای پانلها دارای پروفیلی از لاستیک می باشد که کاملا پ درب را از نظر هوا عایق بندی می نماید.
 درب سکشنال در ارتفاع محدود نصب واجرا می شود و تنها 23 سانتیمتر از ارتفاع کف تا سقف را اشغال می نماید
مشخصات فنی درب اتوماتیک سکشنال (زیر سقفی)
درب سکشنال زیر سقفی بواسطه پانل های متشکل از فوم عایق مناسبی صدا و حرارت است و از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند.
 
منتشرشده در درب اتوماتیک
 

مقایسه درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی با کرکره ای

مقایسه درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی با کرکره ای

درب سکشنال دارای ظاهری بسیار شکیل و به همراه ساختاری متمایز و مدرن می باشد. طول عمر این درببها بالا می باشد و استهلاک بسیار پایین درب اتوماتیک سکشنال نسبت به دربهای رول آپ را دارند. 



:: برچسب‌ها: مقایسه کرکره و سکشنال ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پدرام

انتخاب نوع موتور

تعمیر موتور کرکره برقی

 


تعمیر و فروش انواع موتور کرکره برقی


با توجه به ابعاد دهنه مورد نظر برای نصب کرکره برقی، نوع موتور، توبلار (لوله ای) یا ساید انتخاب میشود.

معیار انتخاب نوع موتور توسط نصابهای مختلف، میتواند متفاوت باشد، اما معمولاً توصیه میگردد که برای متراژ بالای 13 مترمربع از موتور ساید و در متراژهای کمتر از موتور توبلار استفاده شود.

v    انتخاب ظرفیت موتور

هر موتور بسته به توان خود، میتواند نیروی مشخصی را برای لیفت کردن تیغهها وارد کند. بر همین اساس، ظرفیت موتور توبلار بر حسب نیوتن متر (به اختصار نیوتن) و موتور ساید بر حسب کیلوگرم سنجیده میشود.

برای انتخاب موتور توبلار مناسب رابطه تقریبی، اما مطمئنی وجود دارد.

گشتاورلازم بر حسب نیوتن متر = جرم تیعه

*1/7

بنابراین برای کرکرهای به متراژ 10 مترمربع که در آن از تیغه (با جرم 6/2 کیلوگرم به ازای هر مترمربع) استفاده شده است، 105/4نیوتن متر گشتاور لازم است.

یعنی یک موتور توبلار 120 نیوتنی انتخاب مناسبی خواهد بود.

انتخاب موتور ساید ساده است، به طوری که کافی است جرم تیغه با توجه به متراژ کرکره محاسبه شود. به عنوان مثال برای کرکرهای به متراژ 15 مترمربع با تیغه که جرم آن بالغ بر 93 کیلوگرم است، موتور ساید 100 کیلوگرمی انتخاب به جایی میباشد.



:: برچسب‌ها: انتخاب نوع موتور ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پدرام

 

فروش و نصب و راه اندازی انواع کرکره های اتوماتیک (کرکره برقی) با تیغه های 60 ، 80 و 100 دوجداره استاندارد جهت مصارف صنعتی ، فروشگاهی ، اداری و خانگی با بالاترین کیفیت

کرکره برقی درب پارکینگ
تعمیر کرکره اتوماتیک درب پارکینگ

فروش و نصب و راه اندازی انواع موتورهای کرکره ساید، توبولار و سنترال .

شرکت با ارائه انواع کرکره های اتوماتیک و انتخاب موتورهای کرکره با بالاترین کیفیت و برندهای معتبر دنیا ، آمادگی خود را جهت عرضه این محصولات به مشتریان محترم اعلام میدارد.

خدمات قابل ارائه شامل :
- مشاوره و بازدید رایگان از محل پروژه شما
- نصب و راه اندازی انواع کرکره های برقی
- خدمات پس از فروش انواع کرکره های اتوماتیک
- تعمیرات تخصصی انواع کرکره برقی



:: برچسب‌ها: فروش و نصب و راه اندازی انواع موتورهای کرکره ساید، توبولار و سنترال , ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پدرام

عوامل موثر بر کيفيت تيغه کرکره هاي اتوماتيک

کیفیت تیغه کرکره برقی

 

انتخاب بهترین کیفیت تیغه کرکره برقی

کيفيت درب کرکره ای اتوماتیک برقی ، طول عمر ، زيبائي ، ثبات رنگ تیغه کرکره اتوماتیک برقی و درخشندگي و ميزان توليد صداي درب کرکره ای برقی اتوماتیک بستگي به عواملي دارد که هنگام تولید مواد اوليه تا محصول نهائي بر آن تاثیر گذارند

مواد اولیه مورد استفاده برای تولید درب کرکره ای برقی اتوماتیک اولین و مهم ترین عامل تعیین کننده در کیفیت تیغه کرکره برقی اراک است : تهیه بیلت مصرفی و کیفیت آن مثل بیلت ایرالکو با خلوص بالا یا استفاده از بیلت های دی سی یا بیلت ها ی به دست آمده از ذوب شمش به روش دی سی که در صورت هموژن شدن کیفیت بالائی برای تولید تیغه کرکره دارند و بیلت های حاصل از ذوب ضایعات آلومینیوم معروف به بیلت های تبدیلی که در پائین ترین سطح کیفی برای تولید تیغه کرکره قرار می گیرند . عامل دوم مراحل تولید تیغه کرکره برقی اتوماتیک است و نوع پرس مورد استفاده ، به کار بردن روانکار پرس برای تولید تیغه درب کرکره برقی اتوماتیک و آندایز تیغه کرکره و عملیات حرارتی تیغه کرکره برقی را شامل می شود رنگ مورد استفاده در درب کرکره برقی و نوع کوره رنگ نیز در کیفیت تیغه کرکره برقی تولیدی اثر گذار هستند

لطفا برای راهنمائی و توضیحات کامل به عوامل موثر در تولید درب کرکره ای برقی اتوماتیک بروید



:: برچسب‌ها: عوامل موثر بر کيفيت تيغه کرکره هاي اتوماتيک ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پدرام

نصب کرکره برقی برای استخر روباز

جهت تمیز نگه داشتن استخر

کرکره برقی استخر
نصب کرکره برقی بر روی استخر روباز


:: برچسب‌ها: نصب کرکره برقی برای استخر روباز ,
:: بازدید از این مطلب : 1909
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پدرام

 انتخاب نوع موتور

 

تعمیر و فروش موتور کرکره برقی

 

تعمیر و فروش انواع موتور کرکره برقی

با توجه به ابعاد دهنه مورد نظر برای نصب کرکره برقی، نوع موتور، توبلار (لوله ای) یا ساید انتخاب میشود.

معیار انتخاب نوع موتور توسط نصابهای مختلف، میتواند متفاوت باشد، اما معمولاً توصیه میگردد که برای متراژ بالای 13 مترمربع از موتور ساید و در متراژهای کمتر از موتور توبلار استفاده شود.

v    انتخاب ظرفیت موتور

هر موتور بسته به توان خود، میتواند نیروی مشخصی را برای لیفت کردن تیغهها وارد کند. بر همین اساس، ظرفیت موتور توبلار بر حسب نیوتن متر (به اختصار نیوتن) و موتور ساید بر حسب کیلوگرم سنجیده میشود.

برای انتخاب موتور توبلار مناسب رابطه تقریبی، اما مطمئنی وجود دارد.

گشتاورلازم بر حسب نیوتن متر = جرم تیعه

*1/7

بنابراین برای کرکرهای به متراژ 10 مترمربع که در آن از تیغه (با جرم 6/2 کیلوگرم به ازای هر مترمربع) استفاده شده است، 105/4نیوتن متر گشتاور لازم است.

یعنی یک موتور توبلار 120 نیوتنی انتخاب مناسبی خواهد بود.

انتخاب موتور ساید ساده است، به طوری که کافی است جرم تیغه با توجه به متراژ کرکره محاسبه شود. به عنوان مثال برای کرکرهای به متراژ 15 مترمربع با تیغه که جرم آن بالغ بر 93 کیلوگرم است، موتور ساید 100 کیلوگرمی انتخاب به جایی میباشد.



:: برچسب‌ها: انتخاب نوع موتور ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()